Kuhalna plošča prikaže sporočilo o napaki E2

Zadnjič posodobljeno 16. 04. 2020 15:03

Težava

Kuhalna plošča prikaže sporočilo o napaki E2

Se nanaša na

  • integrirana indukcijska plošča
  • integrirana steklokeramična plošča

Rešitev

1. Izklopite napravo vsaj 30 sekund. Ponovno vklopite.

2. Obrnite se na pooblaščeni servisni center tel:+38612425730

Če težave ne odpravite z zgornjimi nasveti, priporočamo, da naročite obisk pooblaščenega serviserja.

Zapišite si prijavljeno kodo napake in jo posredujte, ko zahtevate servis. To ne bo rešilo vaše težave, vendar bo našemu servisu pomagalo ugotoviti vzrok težave.

Opozorilo: Ne priporočamo uporabe izdelka, dokler težava ni popolnoma odpravljena. 

  • Sporočilo o napaki E2 označuje napako v LED osvetlitvi na indukcijskih ploščah in napako senzorja temperature v napravah teppan yaki.
Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.

Rezervni deli & dodatni pribor
Rezervni deli & dodatni pribor

Poiščite original rezervne dele za Vaš aparat. Prosimo vas, da se za več informacij in pomoč obrnite na naš Klicni center na tel. št: 012425730