Napake pri namestitvi indukcijske plošče

Zadnjič posodobljeno 2. 02. 2022 11:04

Težava

  • Naprave ni mogoče vklopiti / izklopiti
  • Delujeta le dve kuhalni coni
  • Koda napake E3 ali E311 ali E312 se prikaže na zaslonu z nastavitvami napajanja (v nekaterih primerih se bo prikazal tudi zvočni signal)
  • Koda napake E8 ali E822 se prikaže na zaslonu z nastavitvami napajanja
  • Izgorevanje / izmet varovalke na plošči

Se nanaša na

  • integrirana indukcijska plošča
  • prostostoječi štedilnik z indukcijsko kuhalno ploščo

Rešitev

V primeru nove nastavitve zgoraj omenjene težave ponavadi kažejo, da je naprava nepravilno nameščena.

Opomba: Nova nastavitev vključuje eno od naslednjih:

  • Popolnoma nova naprava se prvič priključi na napajanje.
  • Naprava se priključi v drugo vtičnico.


1. Prepričajte se, da napajanje prihaja iz vtičnice

Preverite napajanje na vtičnici tako, da priključite drugo napravo in se prepričate, da deluje pravilno.

Če vtičnica ne deluje, se za pomoč obrnite na pooblaščenega električarja.

2. Preverite varovalko 

Prepričajte se ali je varovalka vzrok napake.

Če se varovalka izklaplja, se obrnite na pooblaščenega električarja.

3. Obrnite se na pooblaščenega električarja, ki je stroj namestil.

4. Obrnite se na pooblaščeni servisni center tel:+38612425730

Če zgornji nasveti težave ne odpravijo, priporočamo, da se obrnete na naš klicni center tel:+38612425730in naročite servisnega tehnika.

Opozorilo: Ne priporočamo uporabe izdelka, dokler težava ni v celoti odpravljena. Izklopite aparat in ga ne vklopite nazaj dokler se ne prepričate, da je v redu.

Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.

Rezervni deli & dodatni pribor
Rezervni deli & dodatni pribor

Poiščite original rezervne dele za Vaš aparat. Prosimo vas, da se za več informacij in pomoč obrnite na naš Klicni center na tel. št: 012425730