Pralni stroj in sušilni stroj pomoč WiFi

Zadnjič posodobljeno 24. 04. 2020 11:54

Vprašanje:

  • Kako vklopim povezavo WiFi?
  • Kako preveriti jakost signala WiFi?
  • Kako vklopim način oddaljenega zagona?

Nanaša se na:

  • pralni stroj s povezavo 
  • sušilni stroj s povezavo

Rešitev:

Povezava prvič

Prepričajte se, da vaš domači usmerjevalnik deluje pravilno:

1. Preverite povezavo WiFi s pametnim telefonom - mora biti vklopljena.

2. Če so na domači usmerjevalnik povezane druge naprave, ali druge naprave delujejo?

  • Če druge naprave ne delujejo, znova zaženite domači usmerjevalnik
  • Če delujejo druge naprave, znova zaženite svoj pralni stroj ali sušilnik.


Naprava je že priključena

1. Preverite naslednje:

  • Ali je indikator WiFi viden v zgornjem levem kotu zaslona naprave?
  • Kako močan je signal (3/5, 4/5, 5/5)?

2. Vklopite WiFi.

3. Preverjanje jakosti signala WiFi (3/5 optimalne jakosti signala).

4. Aktivirajte način oddaljenega zagona.

Nasveti:

  • Za najboljše delovanje vedno posodobite svojo aplikacijo na najnovejšo različico


Naročite serviserja
Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.

Rezervni deli & dodatni pribor
Rezervni deli & dodatni pribor

Poiščite original rezervne dele za Vaš aparat. Prosimo vas, da se za več informacij in pomoč obrnite na naš Klicni center na tel. št: 012425730